A nostra tecnulugia estende a vita di l'uva per serve u trasportu più longu

"I nostri prudutti sustenenu i viticultori è l'esportatori mandanu uva fresca di qualità à i mercati di longa distanza", dice Debbie Wang, portavoce di SPM Biosciences (Beijing) Inc. da Pechino.A so cumpagnia hà recentemente intrutu in una cooperazione cù Shandong Sinocoroplast Packing Co., Ltd.per cuntinuà u sviluppu di tecnulugia di conservazione fresca per uva.

Baoxianji03

SPM Biosciences ricerca e sviluppa soluzioni fresche per la conservazione di frutta e verdura.Ricertamenti, a cumpagnia hà stabilitu una cooperazione cù Shandong Sinocoroplast Packaging Co., Ltd., distributore ufficiale in Cina di un pad SO2 utilizatu à l'internaziunale.Inseme, e duie cumpagnie anu sviluppatu una nova tecnulugia chì allarga a vita di conservazione è a qualità di l'uva è di u troncu.

Baoxianji01

Debby hè u manager di l'affari internaziunale per SPM Biosciences (Beijing) Inc.. Spiega a cooperazione: "Shandong Sinocoroplast Packaging hà più di 7 anni di sperienza in furnisce prudutti specializati di preservazione di uva è soluzioni adattate à u mercatu cinese".

"I pads SO2 venenu da una sucietà chì rapprisenta una marca di preservazione di uva cunnisciuta in u mondu.A cumpagnia hè più cunnisciuta per i pads di preservazione di uva chì sò longu è amichevuli di l'ambiente.Questi pads aumentanu a durata di conservazione di uva fresca dopu a cugliera è durante u trasportu.

"A linea di prudutti Angel Fresh di a nostra cumpagnia hè un grande cumplementu à i prudutti di SO2 pad.L'ingredientu attivu principale di Angel Fresh hè 1-MCP, un inhibitore efficace di l'etilene, chì estende a vita di u fruttu di u fruttu è face chì u troncu di uva resta verde.U nostru mètudu hè sicuru, facile à applicà è vene cù nu perditi residuali.Hè cusì faciule cum'è aghjunghje u sachet / card Angel Fresh à i cartoni di uva per u trasportu è u almacenamentu ".

Circunstanze recenti di u mercatu anu causatu ritardi è congestioni portu, facendu per l'arrivu è i tempi di trasportu incerti.A capacità di allargà a durata di conservazione è di mantene i frutti freschi più longu hè diventatu sempre più impurtante per i viticultori è l'esportatori.

Baoxianji02

Debbie aghjusta: "Questu hè u terzu annu chì cooperemu cù Shandong Sinocoroplast per a nostra linea di prudutti Angel Fresh.Avemu pruvatu cù successu u pruduttu in a pruvincia di Xinjiang, Yunnan è Sichuan.Avemu u scopu di allargà a nostra cooperazione in tutta a Cina.U nostru scopu hè di aiutà i nostri partenarii in modu chì ponu vende uva di qualità eccellente è longa durata à i mercati di longa distanza ".

SPM hè digià registratu in Argentina è in a Repubblica Dominicana cum'è fornitore autorizatu.E cercanu distributori in altre regioni.


Tempu di Postu: Apr-07-2022